11.01.2015
Оновлення сайту Перейти

12.12.2012
Нові поповнення Галереї Перейти

12.07.2011
Збої в роботі Перейти

Міст через р. Боржава від ст. Приборжавське до заводу
Міст через р. Боржава від ст. Приборжавське до заводу

 

Райони та міста :: Залізниця :: Вузькоколійна залізниця Тересва - Усть Чорна

Залізниця: Вузькоколійна залізниця Тересва - Усть Чорна

   Маршрут:

   Тересва - Терново - Дубове - Усть-Чорна – Руська-Мокра/Лопухів – Темпа/Усть-Турбат-Бертянка/ Турбат/Пляйська - Комарне

   Лісовозна. Довжина 124 км.

   

    Побудована в 1903 р.

додатково
фотогалерея до статті "Залізниця: Вузькоколійна залізниця Тересва - Усть Чорна"

   На 1998 р. спостерігалася наступна картина: потяги, що відправляються з Тересви зранку і ввечері, на станції Усть-Турбат розділялися, і їхні частини йшли на станції Лопухів (і вище) і Турбат. Потяги складалися з 2-х локомотивів, декількох вагончиків і декількох платформ із пристосуваннями для закріплення колод. Заповнювання потягів було високим. Крім цих потягів, на лінії існував неупорядкований рух лісовозів, дрезин невідомої приналежності і приватних платформ (приблизно 1,5х2 метри), що завозилися нагору на тому самому потязі лежачими на лісовозних платформах, а далі заганялись на бокові гілочки хазяїнами. Униз вони могли спускатися своїм ходом.

   На всіх станціях існували станційні будівлі з персоналом.

   У занепад вузькоколійка прийшла в 1999 р. під час сильної повені. Були знесені багато мостів, і відновлювати їх ніхто не став. У серпні 2003 р. у районі колишньої ст. Пляйська зберігалися стрілки біля уцілілих мостів і кілька відгалужень у верхів'я рік. Прямо по рейках, утоптаним у землю, їздили «Урали»-лісовози.

   Остаточне розбирання було проведено в 2003 р. У лютому 2004 р. ніяких слідів рухомого складу в Тересві вже не було. Збереглися лише 7-метрова ділянка колії в місці перетинання з автомобільною трасою, частково під асфальтом, і залишки шпал, що лежать уздовж вулиці. Депо з оригінальною водонапірною баштою збереглося в кращому вигляді (використовується під склад).

   Рухомий склад: Паровози класів Dt (1927 р.), D (1929·49 р., 6 шт.), Dn2t (1914·41 р., 4 шт.), Ct (1908·22 р., 3 шт.), C; тепловози: ТУ2 (2 шт.), ТУ3 (2 шт.), ТУ4 (5 шт.), ТУ6Д (2 шт.), ТУ7 (5 шт.), М11; рейкові автомобілі Волга, ГАЗ, ЗИЛ, дрезини.

   Закрита в 1999 р. До 2001 р. цілком зруйнована.

повернутись
версія для друку



          © Всі права застережено. 2000-2017. Юрій Зінькевич. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
  “Єа Ё­  ®­« ©­